Tuesday, August 19, 2014

Ubat Kencing Manis

Anda ada masalah dengan penyakit KENCING MANIS?
"Potong Gula, JANGAN potong kaki" Banyakkan MANIS dalam SENYUMAN




"POTONG GULA JANGAN POTONG"
Anda  yang tercari-cari penawar mujarab untuk rawatan penyakit kencing manis (diabetis). Tahukah anda, setiap 10 saat berlaku satu kematian dan setiap 30 saat ada anggota badan yang dipotong akibat kencing manis. Pengidap kencing manis berhadapan dengan  risiko yang lebih tinggi untuk menderita tekanan darah tinggi, Atherosclerosis kegagalan jantung tersumbat, masalah saraf, osteoporosis, kanser, masalah penglihatan, kegagalan buah pinggang, seksual dan penuaan pra-matang. Ramai pesakit mencuba berbagai produk untuk atasi masalah ini. Namun ternyata ia gagal !!. Adakah anda juga alami masalah yang sama seperti mereka?. Jangan biarkan kaki anda dipotong sebelum mencuba produk kami. Hubungi kami sekarang !!.



Kini muncul produk minuman herba anti-gula "Royale Jussulin" keluaran syarikat Hardee Herba Enterprise yang beroperasi di Kajang Selangor. Produk ini semakin hangat di pasaran sekarang. Hebat, kerana dengan produk ini ramai yang telah kembali ceria seperti sediakala. Hanya amalkan meminum sahaja, tiada pantang larang dan tiada lagi halangan untuk anda makan makanan manis yang bergula seperti dahulu. Royale Jussulin diakui telah berjaya mengatasi masalah kencing manis. Khasiatnya telah disahkan oleh pakar perubatan secara klinikal. Sungguh mujarab dan terbukti berkesan. Ramai yang telah mencubanya. Anda bila lagi?. Potong Gula Jangan Potong Kaki !

 

Minuman warisan turun temurun yang dirumus dari herba-herba terpilih. Jussulin diproses menjadi air minuman yang enak dan baik untuk kesihatan.  Jus ini telah digunakan oleh nenek moyang kita secara tradisional untuk kurangkan kandungan gula di dalam badan. Kajian saintifik menunjukkan bahan yang digunakan dalam jus ini mengandungi antioksida yang bertindak memerangkap radikal bebas yang jadi punca segala penyakit. Ia mengandungi betasitosterol dan stigmasterol yang bertindak sebagai hipoglicemik (turunkan paras glukosa).




Jadi, sekiranya anda telah mencuba pelbagai ubatan lain, yang mungkin mengandungi steroid (dadah) atau bahan sampingan yang beri kesan kepada tubuh dan kesihatan anda...kenapa tidak mencuba Jus ini.. Ia asli, tiada campuran lain... 100% herba asli...itulah kelebihannya.


Cara Penggunaan produk ini sungguh mudah:-

   Bacaan kencing manis anda 10 ke atas  

Minum tiga botol (1 liter) selama tiga hari. Pada hari keempat jangan diminum dan hari kelima dapatkan bacaan terkini paras gula tersebut. Seterusnya minum 1 botol (1 liter) untuk dua minggu berikutnya hingga bacaan ke paras biasa. Selepas semuanya stabil, barulah minum 1 botol (1 liter) untuk tempoh satu bulan yang berikutnya.

  Bacaan kencing manis anda 10 ke bawah   

Minum dua botol (1 liter) untuk tempoh dua hari. Pada hari keempat dapatkan bacaan dan seterusnya minum satu botol (1 liter) untuk tempoh dua minggu berikutnya hingga bacaan ke paras normal. Untuk penjagaan seterusnya hanya minum 1 botol (1 liter) setiap bulan sehinggalah pulih 



Sekiranya badan terasa lemah, kurangkan minum dan dapatkan bacaan. Setia individu mempunyai tindak balas yang berbeza. Ada yang merekodkan penurunan yang drastik dan ada juga yang melaporkan kenaikan bacaan gula. Sekiranya berlaku kenaikan paras gula, teruskan minum sehingga bacaan turun.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...