Wednesday, November 19, 2014

18SX - Teknik Urutan Batin

Teknik ini terdiri daripada 5 langkah mudah yang hanya mengambil masa lebih kurang 15 hingga 20 minit setiap malam sebelum tidur dan selepas bangun tidur untuk memanjakan senjata anda agar tahan lasak, segar, sihat dan mampu buat anda tersenyum puas dengan kehebatan anda apabila melihat senyuman pasangan anda.

Cara ini bertujuan untuk buang angin, besar dan panjang. Tarik urat Tunjang/Besar dari pangkal lubang najis hingga ke bawah telur. Amalkan sekurang-kurang 2 minit. Lagi lama lagi bagus. Perlu faham semua ini perlukan usaha; perubahan akan anda nampak sekiranya rajin mengamalkan dari sekarang. Dan sekiranya diamal secara sihat contoh 2-3 kali seminggu tetap ada perubahan yang mana kesihatan senjata anda akan pasti lebih dari biasa.
Urutan 2
KUAT PANGKAL
Cara ini bertujuan untuk menguatkan kembali pangkal atau diamal dari sekarang bagi muda-mudi dapat menambahkan kekuatan pada bahagian pangkal supaya tidak mudah atau cepat patah ketika bersama dengan isteri bagi yang sudah berkahwin. Yang mana kesan dari patah tandan tadi menyebabkan senjata tidak lagi kuat terpacak dan akan menjadi cepat lembik ketika bersama. Amal lah dari sekarang dan rawatlah untuk kembali garang lebih dari biasa. Picit-picit di bahagian pangkal sekurang-kurang 2 minit atau lagi lama lagi bagus. Anda tidak akan menyesal suatu hari nanti dengan kelebihan penjagaan anda dari hari ini.
Urutan 3
LUBANG CINCIN
Terdapat 2 lubang dikiri dan kanan zakar kita seperti lubang hidung. Permulaan rawatan akan terasa sakit dan senak. Cara rawatan letakkan jari telunjuk di kiri dan kanan lubang, tarik nafas dan tekan pelahan-lahan kedalam lubang cincin tadi. Sekiranya ingin mengeluarkan jari seeloknya anda kerap batuk-batuk. Tujuan batuk untuk mempercepatkan proses pecah angin dan lendir dalam lubang cincin. Tekan sehingga 1 inci kedalam lubang cincin. Lakukan sehingga hilang sakit dan senak. Kelebihan kembali cepat terangsang lebih dari biasa.. pangkal yang kukuh.. buah telur yang kembali bulat tidak melebeh. Hilang sakit2 pinggang/belakang. Pastikan anda kenali agar tidak tercari2 pil2 peransang yang entah apa2 di pasaran. Amal lah.. pasti tersenyum isteri dirumah.
Urutan 4
MENGURUT
Mengurut adalah cara paling baik untuk memulihkan saluran-saluran yang tersumbat dan pengunaan minyak amat perlu di titik beratkan tentang khasiat-khasiat minyak tersebut agar dapat memberi kesan yang lebih dari biasa. bertujuan untuk kembalikan perjalanan darah/angin dengan lebih lancar. Kelebihan senjata kembali padat dan keras dari biasa. masalah kencing tak lawas akan selesai. Pancutan kembali kuat. Yang bengkok kembali lurus diurut berlawan yang bengkok tadi. Cara urutan dari pangkal zakar hingga ke takok “Gland”.
Urutan 5
TAHAN LAMA
Cara ini adalah paling patut kita amal dari sekarang supaya tahap masa pelayaran kita sentiasa stabil dan memuaskan. Bertujuan menghilangkan geli dan ngilu di atas bahagian kepala zakar. Diasah selalu dari sekarang Insya Allah pasti anda akan dapat lihat kesannya selapas anda rajin mengasahnya. Yang mana ramai golongan yang mungkin kurang pengetahuan mengunakan cara seperti mencari bahan-bahan sapu yang boleh merosakan. Ia dilakukan dengan mengasah kepala zakar menggunakan tumit kaki. Bagi yang berbadan besar boleh juga menggunakan pergelangan tangan.

2 comments:

  1. Kami menawarkan urut badan. Hubungi :En.subra
    Sila tel: 010-899 4614, Batu Caves,Sel
    Urut Badan- RM45-1 1/2jam, Urut Badan dan Batin RM60-2jam
    Urut Batin - RM30, Zone Terapi organ –Utk semua
    dan pesakit kencing manis,darah tinggi, sakit jantung dll lagi
    Body massage sensual massage RM60- 2hr for men

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...