Sunday, March 29, 2015

XGENE FORMULASI DR ISMAIL TAMBI



 


PRODUK YANG DINANTI-NANTIKAN OLEH PARA LELAKI

Anda mencari produk khas lelaki untuk kembali MANTAP disamping berfungsi sebagai "supplement tambahan" penjagaan harian?
Memperkenalkan XGene yang diformulasi oleh Dr Ismail Tambi.XGene ini dapat menjaga kesihatan "alat anda" dan menyegarkannya secara semulajadi. 
XGene ini dihasilkan dari penyelidikan beliau sendiri dengan menggunakan ramuan utamanya iaitu Tongkat Ali berserta herba-herba yang lain.
XGene ini mampu mengembalikan KELAKIAN anda  tanpa meninggalkan kesan sampingan yang disahkan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia dan Universiti Sains Malaysia serta HALAL oleh JAKIM.

KENAPA XGENE INI ADA DI PASARAN DAN APA FUNGSINYA?

XGene ini "wujud" di pasaran kerana tidak mahu lelaki menggunakan produk-produk dipasaran yang tidak diiktiraf oleh mana-mana badan kesihatan  yang mungkin mempunyai kesan sampingan terhadap pengguna; samada ianya membawa kepada pengguna kesan sampingan jangka masa pendek atau panjang

Dibawah Adalah Soalan Lazim Tentang XGene.
  • Bagaimana Xgene Bertindak?

    Bahan formulasi XGene ini bertindak melalui penyerapan terus ke dalam alat sulit anda. Formulasi ini akan mengaktifkan kembali serta memberi tenaga kepada sel (phospohorylate cell) yang akan menguatkan dan memantapkan lagi sel dan otot alat sulit anda.
  • Boleh Panjang & Besar Ke Guna XGene Ini?

    Secara semulajadi, YA!
    Ianya berupaya meningkatkan aliran darah supaya berjalan dengan lancar. Jika ini berlaku, pembesaran dan pemanjangan akan berlaku mengikut saiz badan masing-masing kerana krim XGene bertindak secara semulajadi dan bergantung kepada tempoh pemulihan otot dan sel alat sulit anda.
    Bukan itu sahaja, pancutan awal juga akan pulih akibat daripada aktiviti sapuan dan belaian seperti yang disyorkan oleh Dr Ismail Tambi.

  • Berapa Lama Tempoh Kesannya?

    Kesannya bergantung kepada tempoh pemulihan sel dan urat saraf. Jadi tidak hairanlah jika setiap individu mendapat kesan yang berbeza dari segi masa dan perubahan. Jika sel dan urat saraf itu teruk dari segi kondisinya, jadi ianya memerlukan masa yang lebih lama untuk pulih. Yang penting pemulihannya adalah secara semulajadi.
  • Bagaimana Pula Cara Sapunya?

    Cara sapuannya pula adalah dengan cara membelai secara lembut seperti yang ditunjukkan sendiri oleh Dr Ismail Tambi didalama video cara sapunya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...