Tuesday, January 24, 2017

KING COBRA OIL - MINYAK URUT UNTUK BESAR DAN PANJANG



  

RAHSIA  KEHEBATAN LELAKI SEJATI, MINYAK URUT KING COBRA SEPULUH KALI HEBAT DARI MINYAK URUT BIASA,SANGAT  BERBISA DAN LUAR BIASA. KUASA  LIMA  DALAM SATU; BESAR, PANJANG, KERAS, TEGANG DAN TAHAN  LAMA. MINYAK URUT INI BUKAN BERSIFAT SEMENTARA, IA  ADALAH RAMUAN  BERMUTU TINGGI DAN AKAN MEMBERI KEKUATAN YANG AMAT  LUAR BIASA  UNTUK KEKAL LAMA .





TERKENAL DI SELURUH DUNIA. 
Minyak King Cobra yang berbeza dangan yang lain telah di kenali di seluruh dunia terutama Amerika, Eropah, Asia yang telah di pakai ratusan tahun oleh manusia untuk mendapatkan kehebatan seksual.  Minyak King Cobra adalah produk hebat Amerika khusus diciptakan untuk lelaki ( dewasa dan usia lanjut) untuk menunjang dan membesarkan dan mendapatkan kepuasan yang maksimum .




 Cara Penggunaan Minyak King Cobra

1. Ambil sedikit minyak king cobra dan sapukan di seluruh zakar dari pangkal ke kepala zakar.. Disapu secara merata ke seluruh zakar dan di urut searah dari pangkal hingga ke hujung zakar. Lakukan setiap pagi selama 3-5 minit.

2. UNTUK TAHAN LAMA  disapu dan diurut selama 10 minit sebelum melakukan hubungan dan terus dicuci dan terus melakukan hubungan seksual.


 Hasilnya 

Dalam pemakaian 1 – 3 hari dan seterusnya sudah mulai kelihatan hasil sedikit dan pemakaian di lakukan terus menerus untuk mendapatkan hasil yang maximal sesuai keinginan. Sangat bagus untuk membesarkan memanjangkan zakar laki- laki hingga 2- 4cm dalam tempoh bebarapa minggu. Hasilnya mantap dan telah terbukti keberkesananya.

 
 Kandungan
50 ml


HARGA PROMOSI

RM70 SAHAJA



CARA PEMBELIAN:

BANK IN KE AKAUN MAYBANK

158314122138

RAZAK BIN HUSIN




NO.TELEFON/WASUP

017-6806955

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...