Monday, May 13, 2013

JUSULIN - Potong Gula, Jangan Potong Kaki


Berita baik untuk rakyat Malaysia yang tercari-cari penawar mujarab untuk rawatan penyakit kencing manis (diabetis). Tahukah anda, setiap 10 saat berlaku satu kematian dan setiap 30 saat ada anggota badan yang dipotong akibat kencing manis. Pengidap kencing manis berhadapan dengan  risiko yang lebih tinggi untuk menderita tekanan darah tinggi, Atherosclerosis kegagalan jantung tersumbat, masalah saraf, osteoporosis, kanser, masalah penglihatan, kegagalan buah pinggang, seksual dan penuaan pra-matang. Ramai pesakit mencuba berbagai produk untuk atasi masalah ini. Namun ternyata gagal !

Kini muncul produk Royale Jussulin keluaran syarikat 100% Bumiputera iaitu Hardee Herba Enterprise yang sedang hangat di pasaran pada masa ini. Hebat, kerana dengan produk ini ramai yang telah melupakan terus produk lain. Hanya minum herba ini, tiada pantang larang dan tiada lagi halangan untuk anda makan makanan manis yang bergula seperti dulu. Hanya amalkan produk ini kini anda boleh tersenyum seperti biasa. Ramai telah mencubanya. Anda bila lagi? 



Ikuti video eksklusif dibawah yang diterbitkan untuk rancangan IKS di Radio Televisyen Malaysia (RTM) 



 


Minuman warisan turun temurun yang dirumus dari herba-herba terpilih. Jus Sulin diproses menjadi air minuman yang enak dan baik untuk kesihatan.  Jus ini telah digunakan oleh nenek moyang kita secara tradisional untuk mengurangkan kandungan gula di dalam badan. Kajian saintifik menunjukkan bahan yang digunakan dalam jus ini mengandungi antioksida yang bertindak memerangkap radikal bebas yang menjadi punca segala penyakit. Ia juga mengandungi betasitosterol dan stigmasterol yang bertindak sebagai hipoglicemik (turunkan paras glukosa).



Jadi, sekiranya anda telah mencuba pelbagai ubatan lain, yang mungkin mengandungi steroid (dadah) atau bahan sampingan yang beri kesan kepada tubuh dan kesihatan anda...kenapa tidak mencuba Jus ini.. Ia asli, tiada campuran lain... 100% herba asli...itulah kelebihannya. Murah dan berkesan. 



Cara Penggunaan produk ini sungguh mudah, jika bacaan kencing manis anda 10 ke atas anda hanya perlu minum tiga botol (1 liter) selama tiga hari. Pada hari keempat jangan diminum dan hari kelima dapatkan bacaan terkini paras gula tersebut. Seterusnya minum 1 botol (1 liter) untuk dua minggu berikutnya hingga bacaan ke paras biasa. Selepas semuanya stabil, barulah minum 1 botol (1 liter) untuk tempoh satu bulan yang berikutnya. 



Jika bacaan kencing manis anda 10 ke bawah, 

hanya minum dua botol (1 liter) untuk tempoh dua hari. Pada hari keempat dapatkan bacaan dan seterusnya minum satu botol (1 liter) untuk tempoh dua minggu berikutnya hingga bacaan ke paras normal. Untuk penjagaan seterusnya hanya minum 1 botol (1 liter) setiap bulan sehinggalah pulih 




Sekiranya badan terasa lemah, kurangkan minum dan dapatkan bacaan. Setia individu mempunyai tindak balas yang berbeza. Ada yang merekodkan penurunan yang drastik dan ada juga yang melaporkan kenaikan bacaan gula. Sekiranya berlaku kenaikan paras gula, teruskan minum sehingga bacaan turun. Ramuan terpilih Daun Misai Kucing,Tebu Teberau (Albyzia Myrophylla) ,  Daun Pandan dan Herba-Herba tempatan.


Berminat Boleh Hubungi Saya Razak Ditalian :
017-6806955 (Putrajaya)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...