Saturday, April 16, 2011

TKSU bergelar Datuk ditangkap khalwat





TIMBALAN KETUA SETIAUSAHA KEMENTERIAN (TKSU) DITAHAN KHALWAT WANITA 28 TAHUN DI HOTEL MEWAH


SEORANG pegawai kanan di sebuah kementerian, ditahan kerana disyaki berkhalwat dengan seorang wanita muda yang berusia 28 tahun di salah sebuah bilik hotel mewah di Pulau Pinang, awal pagi tadi.

Dalam kejadian jam 4 pagi itu, pegawai terbabit yang bergelar Datuk diberkas sepasukan penguatkuasa agama selepas menerima maklumat dia bersama ulam muda sedang berenak-enakan di bilik hotel berkenaan.

Pasangan Datuk berusia 50-an itu dikatakan bekerja di agensi yang sama. Mereka dibawa ke balai polis untuk diambil keterangan dan siasatan.

Datuk berkenaan menjawat jawatan Timbalan Ketua Setiausaha Kementerian pada Ogos tahun lalu. Sebelum itu dia adalah Timbalan Ketua Pengarah di sebuah agensi kerajaan.

3 comments:

  1. masalah nyerr yg jantan sudah dikenal pasti...tapi yg betina nyerr..blom pasti lagikk

    salim parlan..dolu keje kat jpj ..laaa neh keje kat Kementerian Belia dan Sukan..pasal pasangan nyerr masih tanda ???..sapa sbenaerrr nyerr!!
    kalo ikot kat web site KBS..Erni Maslina binti Tukiron yg jadikk PA dia...tapi ada sumber mengatakan bukn si Erni neh....kiter tunggu pd hari bicara baru taw sapa pasangan nyerr yg sbenerr

    ReplyDelete
  2. bukan erni la, tapi PA kat JPJ lama dia yang jadik penyedap dia. mamat mangkuk ni mmg poyo,aku mmg dah lama meluat kat dia

    ReplyDelete
  3. nauzubillah hi min zalik... semoga allah s.w.t mengampunkan dosa2 mereka...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...